Gazete Haberleri

Mucize bebekler: Lina ve Liya… (Akşam)

Nergis Karapınar evlendiği yıl rastlantı sonucu fark ettiği şişliklerin lenf bezi kanseri olduğunu öğrendi. Hemen ardından başlaması gereken radyoterapi ve kemoterapi süreci öncesinde embriyolarını dondurmasının gelecekte çocuk sahibi olması için şart olduğunu öğrendi.

t-24-logo

11'inci tüp bebek denemesinde çocuk sahibi oldu (T24)

42 yaşındaki Katya Jale Okay, 3 yılda 10 kez yumurta toplama, 7 kez embriyon transferi ve 2 ameliyattan sonra, 11. tüp bebek denemesinde kucağına oğlunu aldı.

Kanser, babalık şansını öldürmez (TRT Haber)

Kanser görülme sıklığının artışı ve yaş ortalamasının hızla genç yaşlara inmesi “Kanser babalık şansını öldürür mü?” sorusunu da gündeme getiriyor. Tüp Bebek Uzmanı Ulun Uluğ, “Önlemi alındığı takdirde kanser babalık şansını öldürmez” diyor.

Tüp bebek öncesi dikkat edilmesi gereken 10 detay (Cumhuriyet)

Kadın Doğum Uzmanı Ulun Uluğ, tüp bebek tedavisine başlamadan önce dikkat edilmesi gereken konular hakkında bilgi verdi.

Çikolata kisti hamile kalmaya engel mi? (Medikal Akademi)

Çikolata kistleri ve kısırlık arasındaki ilişkinin dikkat çekici olduğunu ve kısırlık tanısı konan kadınların neredeyse %40’ında çikolata kisti tespit edildiğini söyleyen Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Doç. Dr. Ulun Uluğ, çikolata kisti olan kişilerde kısırlık teşhisi ve tedavisi konusunda önemli bilgiler verdi.

Yumurta yaşlanmasına dikkat! (haber7.com)

Genç yaşlarda yumurtalık yaşlanması kadınlarda gebe kalma potansiyeli düşmektedir. 35 yaşında sonra başlayan yumurta rezervinde azalma ile ilgili uzman uyarıları.

Gebelik sırasında kanser hastalığının anlaşılması çok zor (iha.com.tr)

Prof. Dr. Ulun Uluğ, hamilelik süresinde kanser olduğunu öğrenen hastalara yapılan müdahale ve hastalığın bebeğin sağlığını nasıl etkilediğine yönelik önemli açıklamalarda bulundu.

Kanseri yendi şimdi ikiz bebek bekliyor (ntv.com.tr)

26 yaşındaki Nergis Karapınar, 7 aylık evliyken lenf bezi kanseri olduğunu öğrendi. Tedaviden önce embriyo donduran Karapınar, 4 yıl aradan sonra şimdi ikiz bebek bekliyor.

''Embriyoların Genetik Haritası'' niçin çıkarılır? (Cumhuriyet)

Ulun Uluğ, ”Embriyonun genetik yapısı tüp bebek tedavisinde gebelik şansını belirlerken, gebe kalındığı takdirde bebeğin sağlığını da göstermektedir” dedi.

Kanser anne karnındaki bebeğe geçer mi? (Sözcü)

100 erkekten birinin spermi yok! (Posta)

Azospermi nedir, kaç Türk erkeği bu problemi yaşıyor, tedavisi mümkün mü? Kadın Hastalıkları ve Tüp Bebek Uzmanı Ulun Uluğ yanıtladı.

Kanser anne karnındaki bebeğe geçer mi? (elmaelma.com)

Ulun Uluğ tüp bebek tedavisinden önce yapılması gerekenleri açıkladı

Tüp bebekte başarıyı ne etkiler? (agazete)

Tüp bebek tedavisinde başarıyı etkileyen çeşitli faktörler, hastaların kontrolü altındadır. Kadın Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı Ulun Uluğ, tüp bebek tedavisinde başarıyı olumsuz etkileyen faktörler hakkında bilgi verdi.

Mikroenjeksiyon Tüp Bebek Tedavisinden Farklı Bir Yöntem midir? (sondakika.com)

Mikroenjeksiyon, tüp bebek tedavisinden farklı bir yöntem midir? Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Ulun Uluğ cevapladı.

Adres: Birgen İş Merkezi, Bağdat Cd. No:226/4, 34730

Göztepe – Kadıköy / İstanbul